lørdag 16. juli 2011

Eg var i avisa i dag!!!

Eg, mamma og pappa gjekk tur med hunden ein kveld og då traff vi på ein fotograf som kom frå Los Angeles i Carlifornia. Han tok bileter av tøffe bilar og motorsyklar. Det var så artig at superfotografen var akkurat her som eg bur!

IMG_0962

Mamma tok bileter og skreiv eit innlegg til lokalavisa. Eit av bileta var av meg, og tenk at det kom på trykk!!!

IMG_0659

Her er eg i lag med fotografen Peter Linney. Han viser oss bileter som han har teke i Los Angeles. Det er så vidt dokke ser meg heilt i kanten av biletet!

IMG_0627

Her står han og tek bileter av bilen. Det er ein Chevrolet Camaro. Vi måtte vere heilt stille så vi ikkje forstyrra Peter!

IMG_0651

Her er mannen som eig bilen. Han heiter Oddgeir Sollid og kjem frå Stryn. Snart er bilen hans kjendis i blad verda over!!!

I det neste innlegget mitt skal eg vise mange bileter frå alt eg styrer med når det er sol og sommar ute!

Sommarhelsing frå

Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar